corse-echecs
Campiunatu di Corsica ghjovani di e squadre : U Fiumorbu grande vincitore !

Belllissima prima edizione di u campiunatu di Corsica di e squadre in linea !

Dopu à i grandi a settimana passata, era oghje à i ghjovani d' entre ind’è l’arena per acimentà di cunsegue u famosu titulu di campionu di Corsica. I 87 participanti si sò affruntati durante 2 ore in partite di blitz indiavulate, chì u nivellu hà impressiunatu i nostri cumentatori tracunnisciuti da tutti : Akkha Vilaisarn è Guillaume Gerandi !

Cum'è i so maiurelli, a lotta pè u titulu fù aracanata sin’à l’ultima siconda. 
Allora chi u manfarottulu bastiacciu paria avè pigliatu u picculu avantaghju, i ghjovani di l’Echecs Club du Fiumorbu anu fattu una bella alzata è anu vintu a prima edizione, di sulamente 2 punti davanti à u Corsica Chess Club. À a terza piazza ritruvemu I Scacchi Aiaccini.


 


Campiunatu di Corsica Giovani di e squadre in linea - u 27 di marzu
Campiunatu di Corsica ghjovani di e squadre : U Fiumorbu grande vincitore !
A Lega Corsa di i Scacchi urganizeghja u so primu campiunatu giovani di e squadre in linea. Di pettu à una situazione sanitaria gattiva, stu scontru annuale ùn si puderà ghjucà in presenziale. Mà a nostra lega hè sempre dinamica ed attiva : Ci seranu 8 squadre chi ghjucheranu annantu à a piattaforma di ghjocu LICHESS da 5 ore di dopu meziornu sin’à 7 ore di sera sabbatu, u 27 di marzu. A cadenza serà di 5 min + 3 s. Tutti i ghjucatori licenziati, principianti, scularii o cunfirmati ponu participà.


Commentaires (0)


Scrizzione à a newsletter

© 2021 Lega Corsa di Scacchi - Powered by WM